Az 50+ generáció ICT kapcsolatainak vizsgálata (II. rész)
Kulcsszavak:
ICT, internet, generációk, 50 felettiekAbsztrakt
Az informatika eszköz ahhoz is, hogy a társadalom idősebb tagjai részesei lehessenek az életnek, közéletnek. Az információs társadalom újrarendezi a társadalmi erőforrásokhoz, az információkhoz való hozzáférést. A tanulmány az 50 felettiek technológiához fűződő viszonyát tárgyalja, külön hangsúlyt kap a kommunikáció és a generációk közti együttműködés kérdésköre. A tanulmány II. részében a 2008-ban megvalósult feltáró jellegű kutatássorozat kvantitatív elemének egyes részeredményeit kiemelve kerül bemutatásra a generációkat eltérően jellemző ICT használat.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Gergátz, I. (2019) „Az 50+ generáció ICT kapcsolatainak vizsgálata (II. rész)”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 4–11. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/603 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
HR és marketing