A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán

Szerzők

  • Zsófia Balló SZIE YMÉK; SZIE GSZDI

Kulcsszavak:

kereskedelmi márka, saját márka, boltválasztás, tapasztalat

Absztrakt

Hazánkban dinamikusan nő a kereskedelmi márkás termékek piaci részesedése. A további fejlődés pontosabb vizsgálatá­hoz szükséges a kutatói modell - amely ezek magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán való elterjedésének befolyásoló tényezőit rendszerezi - értékelése. A fogyasztói mélyinterjúk szerint, a felállított modellben szereplő jellemzők (más tényezőre nem derült fény) valóban befolyásolják a saját márkás termékek választását, ezáltal alkalmassá teszik a kvantitatív vizsgálatra.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Balló, Z. (2019) „A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 59–68. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/610 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Határterületek-átfedések

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.