A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán
Kulcsszavak:
kereskedelmi márka, saját márka, boltválasztás, tapasztalatAbsztrakt
Hazánkban dinamikusan nő a kereskedelmi márkás termékek piaci részesedése. A további fejlődés pontosabb vizsgálatához szükséges a kutatói modell - amely ezek magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán való elterjedésének befolyásoló tényezőit rendszerezi - értékelése. A fogyasztói mélyinterjúk szerint, a felállított modellben szereplő jellemzők (más tényezőre nem derült fény) valóban befolyásolják a saját márkás termékek választását, ezáltal alkalmassá teszik a kvantitatív vizsgálatra.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Balló, Z. (2019) „A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 59–68. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/610 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Határterületek-átfedések