A marketing újragondolásának lehetőségeiről - „Rethinking Marketing”

Szerzők

  • János Fojtik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástudományi Intézet

Absztrakt

Az elmúlt évtizedben a marketing újragondolása legalább három fontos könyvnek adott témát (Brownlie et al. eds, 1999; Walle, 2001; Hâkansson et al., 2005). A Douglas Brownlie és társai által szerkesztett kötet jellegzetesen a kilencvenes évek terméke, amennyiben olyan tanulmányokat tartalmaz, amelyek a marketing újragondolását a posztmodernista megközelítés alapján látják célszerűnek elvégezni. A tanulmányok a marketing filozófiájától az oktatásig feszítik ki a gondolati ívet.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-19

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „A marketing újragondolásának lehetőségeiről - »Rethinking Marketing«”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 4–9. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/683 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingelmélet

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>