Gyorsított fejlesztés - Integrált irányítás - Az After Market környezet kihívásai

Szerzők

  • Dezső Szakály Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézet
  • László Berényi Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézet
  • Zsolt Harangozó Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézet

Absztrakt

A fogyasztási szokások egyre gyorsabb változása, differenciálódása megújuló gyártói magatartást kíván meg a vállalkozásoktól. Napjainkban az új, eredeti (OEM) termékek mellett egyre többen keresik az olcsóbban, egyszerűbben elérhető felújított termékeket és alkatrészeket, illetve a másodpiaci (AM - After Market) gyártásúakat. Különösen jellemző ez a tendencia a háztartásigép-iparban, a nelnézgép-gyártásban és az autóiparban. A szerzők tanulmányukban egy PILOT projekt tapasztalatai alapján azon speciális követelményeket mutatják be, amelyek sajátos kezelést igényelnek egy másodpiaci fejlesztés sikerességéhez, továbbá javaslatot tesznek a támogató eszközrendszer fejlesztésére.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

Szakály, D., Berényi, L. és Harangozó, Z. (2019) „Gyorsított fejlesztés - Integrált irányítás - Az After Market környezet kihívásai”, Marketing & Menedzsment, 40(2-3), o. 49–64. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/751 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix