Accelerated development - Integrated management - The challenges of the After Market environment

Authors

  • Dezső Szakály Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézet
  • László Berényi Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézet
  • Zsolt Harangozó Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézet

Abstract

A fogyasztási szokások egyre gyorsabb változása, differenciálódása megújuló gyártói magatartást kíván meg a vállalkozásoktól. Napjainkban az új, eredeti (OEM) termékek mellett egyre többen keresik az olcsóbban, egyszerűbben elérhető felújított termékeket és alkatrészeket, illetve a másodpiaci (AM - After Market) gyártásúakat. Különösen jellemző ez a tendencia a háztartásigép-iparban, a nelnézgép-gyártásban és az autóiparban. A szerzők tanulmányukban egy PILOT projekt tapasztalatai alapján azon speciális követelményeket mutatják be, amelyek sajátos kezelést igényelnek egy másodpiaci fejlesztés sikerességéhez, továbbá javaslatot tesznek a támogató eszközrendszer fejlesztésére.

Downloads

Published

2019-10-24

How to Cite

Szakály, D., Berényi, L. and Harangozó, Z. (2019) “Accelerated development - Integrated management - The challenges of the After Market environment”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(2-3), pp. 49–64. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/751 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

M&M mix