A magyar piackutatás huszonöt éve, benne a GfK Hungária 1989-2014 közötti története

Szerzők

  • Ákos Kozák GfK Hungária Kft.

Kulcsszavak:

piackutatás, GfK, kiskereskedelmi kutatás, huszonöt év

Absztrakt

A cikk a piackutatás hazai és nemzetközi történetét mutatja be az elméit 25 év történéseinek tükrében. Az elemzésben részletesen szó van a piackutatást befolyásoló környezeti tényezőkről s mindazon gazdasági társadalmi és technológiai hajtóerőkről, amelyek meghatározták a szektor fejlődésének irányait. Ezen túlmenően a cikk mélységeiben bemutatja a magyar piackutatás elmúlt negyedszázadának mérföldköveit, s hogy milyen módszerek és mely ágazatok támasztottak növekvő igényt a kutatásokkal szemben. A cikk érdekes vonatkozásokat tartalmaz a felsőoktatásban és az alkalmazott piackutatásban dolgozók számára is.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Kozák, Ákos (2019) „A magyar piackutatás huszonöt éve, benne a GfK Hungária 1989-2014 közötti története”, Marketing & Menedzsment, 48(4), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/971 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Hasonló cikkek

<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.