Közösségi CRM - A közösségi média hatása az ügyfélkapcsolati menedzsmentre (szakirodalmi összefoglaló)
Kulcsszavak:
SCRM, CRM, közösségi médiaAbsztrakt
Az SCRM fogalmának 2009-es megalkotása óta eltelt időben szép számmal születtek a témával foglalkozó akadémiai és tanácsadói anyagok, amelyek magyar nyelven való összefoglalása ez idáig nem történt meg. Cikkünkben az elsősorban angol nyelvű szakirodalomra alapozott irodalmi áttekintéssel ezt az űrt kívánjuk betölteni. A téma feldolgozása során az akadémiai tanulmányok mellett összegzésünkben helyet kapnak tanácsadó cégek munkatársai által készített anyagok is. Befejezésként a hagyományos és közösségi CRM közötti különbségeket foglaljuk össze, valamint további kutatási irányokat vázolunk fel.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-04
Hogyan kell idézni
Tóth, B. és Bányai, E. (2019) „Közösségi CRM - A közösségi média hatása az ügyfélkapcsolati menedzsmentre (szakirodalmi összefoglaló)”, Marketing & Menedzsment, 48(4), o. 14–26. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/972 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–