Doctor Marketing - Interview with Rekettye Gábor

Authors

  • Csaba Gosztonyi Marketing & Menedzsment

Abstract

Kiemelkedő elismerést szerzett a magyar marketingszakmának Rekettye Gábor professzor, akinek az MTA még tavaly decemberben ítélte oda az akadémiai doktori címet. A tudós testülettől elnyert tudományos fokozat a magyar marketingszakma nagy elismerése. Az MTA-ról köztudott, hogy ez idáig nem nagyon ismerte el teljes értékűnek a menedzsment típusú tudományokat, közte a marketinget.
Rekettye Gábor - a Világgazdaságnak adott nyilatkozata - szerint igazán nagy lökést az jelenthetne a marketingszakmának, ha példáját követve további szakértők nyernék el az újból nagyon erőssé vált MTA doktori címét. Magyarországon korábban három egyetemi tanár ért el tudományok doktora fokozatot: Hoffmann Istvánná, Sándor Imre és Id. Zeller Gyula.

Downloads

Published

2019-11-19

How to Cite

Gosztonyi, C. (2019) “Doctor Marketing - Interview with Rekettye Gábor”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(2), pp. 4–5. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1197 (Accessed: 1 December 2024).

Issue

Section

Academy