The 11 years embracing citation analysis of the journal Marketing & Management

Authors

  • Judit Benecz Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • Eleonóra Bodó Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • Veronika Keller Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • Gábor Krompaszky Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola
  • János Puster Széchenyi István Egyetem Multidiszciplináris Társadalomtudományi Doktori Iskola

Abstract

A kutatási munka az adott tudományterület legújabb vívmányainak megismerésével, meghatározó szaktekintélyek publikációinak folyamatos olvasásával, vagyis a szakirodalom rendszeres „átfésülésével” jár együtt. Jelen elemzés szerzői lapunk, a Marketing & Menedzsment, a hazai marketingszakma egyetlen akadémiai rangú folyóiratában fellelhető szakirodalmi hivatkozások alapján arra keresik a választ, kik jelenleg a marketingtudomány legnagyobbjai.

Downloads

Published

2019-11-03

How to Cite

Benecz, J. (2019) “The 11 years embracing citation analysis of the journal Marketing & Management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 4–12. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1336 (Accessed: 7 July 2024).

Issue

Section

Outstanding Personalities in Marketing Science