Brand personality based marketing research in Hungary

Authors

  • Andrea Kunsági BKE Marketing Tanszék
  • Irma Agárdi BKE Marketing Tanszék
  • András Bauer BKE Marketing Tanszék

Abstract

A cikk egy - a BKE Marketing Tanszékén - többéves kutatás nyomán kibontakozó márkaszemélyiségvizsgálati módszertant és eredménycsokrot mutat be, melyet az MTA-Sasakawa Alapítvány és az MKM-Felsőoktatási Kutatás-Fejlesztési Pályázat támogatásával, Bauer András témavezetésével, Kunsági Andrea Ph.D. kutatásaként, Agárdi Irma adatelemzési segítségével valósíthattunk meg. Az eredmények már tartalmaznak a gyakorlati marketing- szakemberek számára felhasználható elemeket, ám további kutatásra is sarkallnak a márkaszemélyiség választási döntést és márkahűséget befolyásoló hatását illetően.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Kunsági, A., Agárdi, I. and Bauer, A. (2019) “Brand personality based marketing research in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(3), pp. 41–48. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1776 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Marketing Research

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>