On the Hybrid Customer Behaviour - An Empirical Research
Abstract
Napjainkban egyre több termék és szolgáltatás jelenik meg a hazai piacon, és ezáltal egyre élesebbé válik a verseny a vállalatok között. A vállalatok közötti verseny megjelenése egyértelműen azt fejezi ki, hogy „megindult a harc" a vásárlókért. A termékek és szolgáltatások sokfélesége ellenére napról napra újabbak jelennek meg hazai piacon. Ahhoz azonban, hogy a termékek és szolgáltatások „fejlesztési versenye" ne öncélú legyen, szükség van a fogyasztók preferenciáinak és vásárlási szokásainak megismerésére.
Downloads
Published
2019-12-18
How to Cite
Sajtos, L. (2019) “On the Hybrid Customer Behaviour - An Empirical Research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(6), pp. 61–66. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1918 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
M&M mix