Components of Market Orientation and Its Measurement in Agricultural Enterprises

Authors

  • Csaba Illés B. GATE Vállalatgazdasági Intézet
  • Nándor Komáromi GATE Agrármarketing Tanszék
  • József Lehota GATE Agrármarketing Tanszék

Abstract

A piaci orientáció fogalma hosszú idő óta központi kérdése a marketing-szakirodalomnak, viszont annak mérésével, a vállalaton belüli kapcsolatrendszerével és következményeivel szisztematikusan a 80-as évtizedben kezdtek el foglalkozni a kutatók. A piacon működő vállalkozás számára elengedhetetlen a hosszú távon fenntartható versenyelőny elérése és megtartása.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Illés B., C., Komáromi, N. and Lehota, J. (2019) “Components of Market Orientation and Its Measurement in Agricultural Enterprises”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(3-4), pp. 69–73. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1934 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

Agriculture and Industry

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>