Dairy Industry - How to Keep Costumers
Abstract
A telítődő élelmiszerpiacokon kialakult verseny új összefüggések megerősödését mutatja az elmúlt években. Egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a piaci versenyben nem csupán az egyes szinteken működő vállalatok, hanem vertikumok, vertikális csatornarendszerek versenyeznek egymással. Ez a folyamat elengedhetetlenné teszi a szervezeti piaci résztvevők erőteljes vertikális koordinációját. E koordináció pedig a vertikumon belüli verseny, alku és bizonytalanság függvénye. Kutatásom során a tejvertikumban működő vállalatok közötti kapcsolatok vizsgálatát végeztem el a fenti összefüggések tükrében.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Lehota, J. (2019) “Dairy Industry - How to Keep Costumers”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(6), pp. 57–59. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2043 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
Agromarketing