"New Marketing": Toward Interactive Marketing

Authors

  • János Fojtik JPTE Marketing Tanszék

Abstract

John Deighton írja: „A marketingszakmát, annak elméletét és gyakorlatát, sőt, azokat az alaptudomá­nyokat is, amelyekre támaszkodik, mindig az adott pillanatban rendelkezésre álló eszközök határozzák meg. Ha az eszközök változnak, a diszciplína alkalmazkodik, néha egészen mélyrehatóan, és gyakorta egészen elkésve. Talán igaza van, s a jelek egyre erő­sebben arra utalnak, hogy a marketing most éppen alkalmazkodik.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Fojtik, J. (2019) “‘New Marketing’: Toward Interactive Marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(5), pp. 27–31. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2062 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Internet

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>