Trademarks and the Corporate Image
Abstract
A piacgazdaságunk megteremtésére irányuló törekvések, a gazdasági társaságok tízezreinek megalakítása, a tömeges külföldi beruházások, a nagy világcégek jelenléte, a vegyesvállalatok ezreinek létrejötte és a privatizáció Magyarországon erőteljesen megnövelték a védjegybejelentések és az oltalom alatt álló védjegyek számát. E megjelölések a piacgazdaságban - az iparjogvédelem egyéb tárgyaihoz hasonlóan - piacteremtő, fenntartó és fejlesztő eszközök, amelyek jelképeként gyakran erősebben hatnak a fogyasztói képzeletre, mint a száraz tények.
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Tattay, L. (2019) “Trademarks and the Corporate Image”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(5), pp. 53–54. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2355 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
..