Trademarks and the Corporate Image

Authors

  • Levente Tattay

Abstract

A piacgazdaságunk megteremtésére irányuló törekvések, a gazdasági társaságok tízezreinek megalakítása, a tömeges külföldi beruházások, a nagy világcégek jelenléte, a vegyesvállalatok ezreinek létrejötte és a privatizáció Magyarországon erőteljesen megnövelték a védjegybejelentések és az oltalom alatt álló védjegyek számát. E megjelölések a piacgazdaságban - az iparjogvédelem egyéb tárgyaihoz hasonlóan - piacteremtő, fenntartó és fejlesztő eszközök, amelyek jelképeként gyakran erősebben hatnak a fogyasztói képzeletre, mint a száraz tények.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Tattay, L. (2019) “Trademarks and the Corporate Image”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(5), pp. 53–54. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2355 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

..