A védjegy és a vállalkozások arculata

Szerzők

  • Levente Tattay

Absztrakt

A piacgazdaságunk megteremtésére irányuló törekvések, a gazdasági társaságok tízezreinek megalakítása, a tömeges külföldi beruházások, a nagy világcégek jelenléte, a vegyesvállalatok ezreinek létrejötte és a privatizáció Magyarországon erőteljesen megnövelték a védjegybejelentések és az oltalom alatt álló védjegyek számát. E megjelölések a piacgazdaságban - az iparjogvédelem egyéb tárgyaihoz hasonlóan - piacteremtő, fenntartó és fejlesztő eszközök, amelyek jelképeként gyakran erősebben hatnak a fogyasztói képzeletre, mint a száraz tények.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Tattay, L. (2019) „A védjegy és a vállalkozások arculata”, Marketing & Menedzsment, 29(5), o. 53–54. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2355 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

..