Interviews with: Ms. Ildikó Takács, Mr. Béla Katona, Mr. Imre Szekeres, Mr. Bálint Magyar
Abstract
Lapunk a millecentenárium évében visszatérően foglalkozik az országimázs alakulásának kérdésével. Gondolatait először a PR-Szövetség elnöke, Szeles Péter fejtette ki, majd Lengyel Márton, a MATUR elnöke, kutatócsoportja nevében, s végül Hankiss Elemér professzor nyilatkozott.
A sort most folytatjuk, mégpedig azzal a szándékkal, hogy az itt megszólaló szakembereket, politikusokat mások is követni fogják.
Downloads
Published
2019-12-20
How to Cite
szerkesztőség, M. & M. (2019) “Interviews with: Ms. Ildikó Takács, Mr. Béla Katona, Mr. Imre Szekeres, Mr. Bálint Magyar”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(4), pp. 42–46. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2362 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
Country image