Marketing strategies in connection: The case of insurance marketing
Abstract
A marketingnek többféle jelentése használatos egy időben, valójában feltehetőleg a marketingszemlélet eltérő érvényesülési módjairól van szó . A kínálattevők vevőorientáltságának egyik jele az STP-elv és a direkt, illetve a személyes marketing alkalmazása.
A biztosítási üzlet jól illusztrálja, hogy az eladás és a marketing közötti lényegbevágó különbség felismerése és realizálása nemcsak a vállalati stratégia szintjén fontos, hanem a forgalmazási csatorna szerepét többnyire betöltő ügynök számára sem a termék/szolgáltatás puszta eladása, hanem az STP-elv alkalmazásával megvalósított piacteremtés és -bővítés jelent hosszú távú sikert.
Downloads
Published
2019-12-20
How to Cite
Fojtik, J. and P. Maros, E. (2019) “Marketing strategies in connection: The case of insurance marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(4), pp. 59–64. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2374 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Insurance marketing