Consumer segments of eating at the workplace
Abstract
Publikációnkban az egyénre jellemző élelmiszer-preferencia, mint az étkezési módot, így a munkanapokat jellemző étkezési szokást determináló tényező jellemzésére törekedtünk. Az árnyaltabb preferenciavizsgálat érdekében faktoranalízist végeztünk, majd élelmiszerfogyasztói preferenciák szegmentáló hatását klaszeranalízis módszerével vizsgáltuk.
A munkahelyi étkezés szerepét, főbb jellemzőit a teljes minta és a kutatás során kapott szegmensek összehasonlításában elemeztük.
Feltételezésünk szerint az élelmiszerpreferenciák szintjén kirajzolódó különbségek visszatükröződnek az étkezés módjának és az étkezés körülményének megválasztásában, ezzel befolyásolva a munkanapokat jellemző étkezési alternatívák megválasztását.
Downloads
Published
2019-10-13
How to Cite
Horváth, Ágnes and Fodor, M. (2019) “Consumer segments of eating at the workplace”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(4), pp. 23–33. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/516 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
Food marketing