Some tendencies of the concentration of the retail trade in Germany and Austria
Abstract
Németország és Ausztria kiskereskedelmében viszonylag rövid idő alatt jelentős mértékű koncentráció zajlott le, és a folyamat várhatóan tovább fog erősödni. A tendenciák megismerése többek között azért is hasznos lehet, mert egyrészt a magyar kiskereskedelmi koncentráció és hatása sok hasonló vonást mutat a két országéval, másrészt a magyar kereskedelem számos területen a két országban végbement, illetve folyamatban lévő változások előtt áll.
Tanulmányunkban a szakirodalom alapján elemezzük a tendenciákat, amelyekben hangsúlyosabban szerepel az élelmiszer- és napicikk kiskereskedelem.
Downloads
Published
2019-10-25
How to Cite
Seres, A. and Stauder, M. (2019) “Some tendencies of the concentration of the retail trade in Germany and Austria”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(1), pp. 52–63. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/777 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
M&M mix