A „meleg” fogyasztó - célcsoport vagy „kis színes”

Szerzők

  • Mária Törőcsik PTE Marketing tanszék

Absztrakt

Egyre több reklámban látszik vagy csupán „áthallik”, bogy meleg fogyasztót ábrázolnak, fő- vagy mellékszereplőként melegnek látszó férfit mutatnak be. Ez nem csak magyar jelenség, világszerte tendencia a reklámokban a meleg emberek szerepeltetése. Kérdés, hogy új célcsoportot talált a szakma, vagy csak az mutatkozik meg ezzel, hogy növekszik a melegek elfogadottsága, integrálódásuk a társadalomba.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-10

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. (2019) „A „meleg” fogyasztó - célcsoport vagy »kis színes«”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 57–60. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1524 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Réteg marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>