A komolyzenére irányuló CSR vállalati megítélése - vállalati attitüdvizsgálat Q-módszerrel

Szerzők

  • Katalin Ásványi Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék

Kulcsszavak:

CSR, vállalat, filantrópia, Q-módszer attitűd vizsgálóat

Absztrakt

A komolyzenére irányuló CSR tevékenységek a felelősségvállalás egy speciális részében, a vállalati filantrópia keretében valósulnak meg.
A lehetséges motivációs tényezők ismertetése után, a Q-módszer segítségével elemzem és értékelem a kiválasztott vállalatok attitűdjét a komolyzene vállalati támogatásával kapcsolatban. A kialakult három faktor is azt bizonyítja, hogy a területtel szembeni hozzáállás különböző.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-04

Hogyan kell idézni

Ásványi, K. (2019) „A komolyzenére irányuló CSR vállalati megítélése - vállalati attitüdvizsgálat Q-módszerrel”, Marketing & Menedzsment, 48(1), o. 37–46. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1001 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingkutatás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

Hasonló cikkek

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.