A komolyzenére irányuló CSR vállalati megítélése - vállalati attitüdvizsgálat Q-módszerrel
Kulcsszavak:
CSR, vállalat, filantrópia, Q-módszer attitűd vizsgálóatAbsztrakt
A komolyzenére irányuló CSR tevékenységek a felelősségvállalás egy speciális részében, a vállalati filantrópia keretében valósulnak meg.
A lehetséges motivációs tényezők ismertetése után, a Q-módszer segítségével elemzem és értékelem a kiválasztott vállalatok attitűdjét a komolyzene vállalati támogatásával kapcsolatban. A kialakult három faktor is azt bizonyítja, hogy a területtel szembeni hozzáállás különböző.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-04
Hogyan kell idézni
Ásványi, K. (2019) „A komolyzenére irányuló CSR vállalati megítélése - vállalati attitüdvizsgálat Q-módszerrel”, Marketing & Menedzsment, 48(1), o. 37–46. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1001 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketingkutatás