Mit ér a diploma, ha magyar? Egy magyarországi felsőoktatási intézményben végzett hallgatók munkaerőpiaci pozícióinak elemzése
Absztrakt
Tanulmányunkban egy magyarországi felsőoktatási intézmény végzős hallgatóinak munkaerőpiaci pozícióit vizsgáljuk. A kérdőíves empirikus kutatás bemutatja azokat a munkavállalói csoportokat, amelyek a pályakezdők esetében a mai Magyarországon megtalálhatók, és ismerteti az egyes klaszterek jellemzőit. Arra is választ kerestünk, hogy a felsőoktatási intézmények mennyire készítik fel a hallgatókat a munka világára, illetve hogyan értékelik a megszerzett ismeretek hasznosíthatóságát az érintettek.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Kürtösi, Z. és Hetesi, E. (2019) „Mit ér a diploma, ha magyar? Egy magyarországi felsőoktatási intézményben végzett hallgatók munkaerőpiaci pozícióinak elemzése”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 24–31. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1294 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing Oktatók Konferenciája 2007