A marketingorientáció megjelenése és dolgozói megítélése a hazai közüzemi szervezeteknél (I. rész)
Absztrakt
A piaci dereguláció következményeit már megtapasztalták az amerikai közüzemi szolgáltatók, Nyugat-Európát is megérintette a piacok liberalizálásának szele, Közép-Kelet Európa országaiban azonban még egyetlen területen sem történt meg a piacok felszabadítása, így az e térségben működő közüzemi szolgáltatók egyelőre csak hírből ismerik a verseny kialakulásával járó változásokat, és bár bizonyos mértékű szemléletváltással már ma is találkozhatunk a cégeknél, az igazi marketingorientáció még hiányzik.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Hetesi, E. (2019) „A marketingorientáció megjelenése és dolgozói megítélése a hazai közüzemi szervezeteknél (I. rész)”, Marketing & Menedzsment, 35(2), o. 11–17. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1670 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing, közigazgatás, közszolgáltatás