Emerging, and In-Side Evaluation of Marketing Orientation at Public Utilitiy Companies (Part I)

Authors

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing-Menedzsment Tanszék

Abstract

A piaci dereguláció következményeit már megtapasztalták az amerikai közüzemi szolgáltatók, Nyugat-Európát is megérintette a piacok liberalizálásának szele, Közép-Kelet Európa országaiban azonban még egyetlen területen sem történt meg a piacok felszabadítása, így az e térségben működő közüzemi szolgáltatók egyelőre csak hírből ismerik a verseny kialakulásával járó változásokat, és bár bizonyos mértékű szemléletváltással már ma is találkozhatunk a cégeknél, az igazi marketingorientáció még hiányzik.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Hetesi, E. (2019) “Emerging, and In-Side Evaluation of Marketing Orientation at Public Utilitiy Companies (Part I)”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(2), pp. 11–17. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1670 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Marketing, Public Administration, Public Utilities

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>