Emerging, and In-Side Evaluation of Marketing Orientation at Public Utilitiy Companies (Part I)
Abstract
A piaci dereguláció következményeit már megtapasztalták az amerikai közüzemi szolgáltatók, Nyugat-Európát is megérintette a piacok liberalizálásának szele, Közép-Kelet Európa országaiban azonban még egyetlen területen sem történt meg a piacok felszabadítása, így az e térségben működő közüzemi szolgáltatók egyelőre csak hírből ismerik a verseny kialakulásával járó változásokat, és bár bizonyos mértékű szemléletváltással már ma is találkozhatunk a cégeknél, az igazi marketingorientáció még hiányzik.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Hetesi, E. (2019) “Emerging, and In-Side Evaluation of Marketing Orientation at Public Utilitiy Companies (Part I)”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(2), pp. 11–17. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1670 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Marketing, Public Administration, Public Utilities