A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében a megítélések átlagai alapján
Absztrakt
Az utóbbi évtizedekben számos nemzetközi tanulmány figyelmeztetett arra, hogy a jó minőség és a fogyasztói elégedettség nem elég a cégek profitjának növeléséhez, hanemsokkal inkább a lojalitást, a hűséget kell a középpontba állítani.
Bár a kilencvenes évek végén már több kutatás eredményei megkérdőjelezték a minőség—elégedettség—lojalitás—jőve delmezőség lánc szilárd logikáját, a kapcsolatot leíró modelleket és mérési eljárásokat továbbra is használják a kutatásokban.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-29
Hogyan kell idézni
Hetesi, E. és Rekettye, G. (2019) „A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében a megítélések átlagai alapján”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 55–68. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/847 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kapcsolatmenedzsment