Longitudinal measurement of the dimensions of loyalty amongst the Hungarian energy consumers
Abstract
Az utóbbi évtizedekben számos nemzetközi tanulmány figyelmeztetett arra, hogy a jó minőség és a fogyasztói elégedettség nem elég a cégek profitjának növeléséhez, hanemsokkal inkább a lojalitást, a hűséget kell a középpontba állítani.
Bár a kilencvenes évek végén már több kutatás eredményei megkérdőjelezték a minőség—elégedettség—lojalitás—jőve delmezőség lánc szilárd logikáját, a kapcsolatot leíró modelleket és mérési eljárásokat továbbra is használják a kutatásokban.
Downloads
Published
2019-10-29
How to Cite
Hetesi, E. and Rekettye, G. (2019) “Longitudinal measurement of the dimensions of loyalty amongst the Hungarian energy consumers”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 55–68. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/847 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Relationship management