A marketingorientáció megjelenése és dolgozói megítélése a hazai közüzemi szervezeteknél (I. rész)

Szerzők

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing-Menedzsment Tanszék

Absztrakt

A piaci dereguláció következményeit már megtapasztalták az amerikai közüzemi szolgáltatók, Nyugat-Európát is megérintette a piacok liberalizálásának szele, Közép-Kelet Európa országaiban azonban még egyetlen területen sem történt meg a piacok felszabadítása, így az e térségben működő közüzemi szolgáltatók egyelőre csak hírből ismerik a verseny kialakulásával járó változásokat, és bár bizonyos mértékű szemléletváltással már ma is találkozhatunk a cégeknél, az igazi marketingorientáció még hiányzik.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Hetesi, E. (2019) „A marketingorientáció megjelenése és dolgozói megítélése a hazai közüzemi szervezeteknél (I. rész)”, Marketing & Menedzsment, 35(2), o. 11–17. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1670 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing, közigazgatás, közszolgáltatás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>