Reklámetika és önszabályozás Magyarországon

Szerzők

  • Zsuzsa Fodor
  • János Fojtik PTE KTK Marketing tanszék

Absztrakt

Az  etika az erkölccsel foglalkozó tudomány, a görög ethos szótól származik, jelentése: szokás, erkölcs. Összefoglalóan olyan normagyűjteménynek tekinthetjük, amely az egyének magatartását szabályozza, ki erkölcs feltétele a társadalmi elfogadottság és a koherencia, amelyet a társadalom teremt meg az értétek között. Fontos kritérium az is, hogy fel tudjunk állítani valamilyen értékhierarehiát.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Fodor, Z. és Fojtik, J. (2019) „Reklámetika és önszabályozás Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 69–76. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1413 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Reklámvilág

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>