Csillagok háborognak
Kutatói introspekció és az introspekció egyéb formái a tudományos vita kereszttüzében
Kulcsszavak:
kutatói introspekció, kvalitatív kutatásAbsztrakt
A cikk célja a mainstream marketing által támadott kutatói introspekció, valamint az introspekció egyéb formáinak bemutatása és a módszer hazai kutatói gyakorlatban való elterjesztése. Elsőként a sűrű támadásnak kitett szubjektív személyes introspekciót (kutatói introspekció) mutatjuk be, ami azt jelenti, hogy a kutató elmélkedik és elemzi a vizsgált témával kapcsolatos saját személyes élményeit, valamint ezeket egy kiterjesztett önélet- írási esszévé sűríti (Brown és Reid 1997). Ezt követően kitérünk az irányított introspekció néhány olyan megoldására, amelyeket kutatásaink során alkalmaztunk.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-02
Hogyan kell idézni
Horváth, D. és Mitev, A. Z. (2019) „Csillagok háborognak: Kutatói introspekció és az introspekció egyéb formái a tudományos vita kereszttüzében”, Marketing & Menedzsment, 46(4), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/370 (Elérés: 20 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
A szerkesztő választása