Elemek a társadalmi marketing modelljéhez

Szerzők

  • István Piskóti ME GTK Marketing Intézet

Kulcsszavak:

értékközösség, stakeholder management, integrált társadatmi marketing, tervezett cselekvés elmélete, Health Belief Model, Social Cognitive Theory

Absztrakt

A második éve folyó kutatási program a társadalmi marketinget, mint értékközösségek mentén cselekvő magatartásokat kialakító stakeholder menedzsmentet értelmezi. A bemutatásra kerülő reprezentatív kérdőíves megkérdezés a magyar lakosság társadalmi problémák iránti érzékenységét, érintettségét, a saját felelősség és aktivitások vállalását elemzi. Vizsgálja az értékek fontossága, a problémaérintettség, az egyéni felelősség, a tájékozódási szokások, a civil szervezeti aktivitás és az akadályozó tényezők megítélése közötti összefüggéseket, azaz az integrált társadalmi marketing alkalmazásának magyarországi magatartási elemeit.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-03

Hogyan kell idézni

Piskóti, I. (2019) „Elemek a társadalmi marketing modelljéhez”, Marketing & Menedzsment, 46(3), o. 64–73. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/388 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

MOK 2012

Hasonló cikkek

<< < 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.