Férfiak a tükörben

A férfiak kozmetikumhasználati szokásai és a public relations alkalmazásának lehetőségei

Szerzők

  • Attila M. Erős Marketing and Sales Analyst Sió-Eckes Kft.

Kulcsszavak:

kozmetikumhasználat, férfi, attitűd, tanulás, public relations, marketing-pr

Absztrakt

Az utóbbi időben a férfiak is egyre jobban odafigyelnek külső megjelenésükre, bőrük állapotára, sokat változtak testápolási szokásaik. Az igények fokozódásával párhuzamosan ma már számos márka jelenik meg kifejezetten férfiakat célzó kozmetikai termékekkel. Az alakuló attitűdök formálásában a reklámok mellett hangsúlyos szerep járna a marketing-pr (mpr) alkalmazásának is, ugyanis jelenleg a magyar férfifogyasztók még az ún. edukációs fázisban vannak.
Jelen tanulmány kvalitatív kutatásra alapozva közelíti e napjainkban is zajló változásokat és következményeit marketing- és marketingkommunikációs szempontból.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Erős, A. M. (2019) „Férfiak a tükörben: A férfiak kozmetikumhasználati szokásai és a public relations alkalmazásának lehetőségei”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 35–46. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/423 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztás és szegmentáció

Hasonló cikkek

<< < 4 5 6 7 8 9 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.