A marketingről való gondolkodás és a marketingelmélet oktatása
Absztrakt
Jelen tanulmány rámutat arra, hogy kettősség van jelen a marketingismeretek terén, amit az elmélet és gyakorlat kettősségének lehet (némileg leegyszerűsítve) interpretálni, s aminek megvannak a következményei a marketing (felső)oktatására is. Amellett érvel, hogy a marketing hagyományosnak tekinthető, funkcionális, tevékenységközpontú, illetőleg menedzserszemléletű (mindösszesen: gyakorlati orientációjú) oktatását célszerű kiegészíteni a marketingről való gondolkodás oktatásával is. A többlépcsős (bolognai típusú) oktatási rendszer logikájába az első lépcsőben - az alapképzésben - nem fér bele a marketingelmélet oktatása, arra a mesterszintű programokban és a doktori programokban van lehetőség.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-13
Hogyan kell idézni
Fojtik, J. (2019) „A marketingről való gondolkodás és a marketingelmélet oktatása”, Marketing & Menedzsment, 42(5-6), o. 82–90. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/495 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing- és menedzsment-oktatás