A pálinkavásárlási döntést befolyásoló tényezők
Kulcsszavak:
fogyasztói döntés, preferenciák, pálinkaAbsztrakt
A jelen tanulmányunkban egy 2010 tavaszán lefolytatott kvantitatív kutatásunk részeredményét mutatjuk be. A pálinkával kapcsolatos fogyasztói preferenciákat, diszpreferenciákat vizsgáltuk az azt megelőző kvalitatív vizsgálat eredményeire támaszkodva sztenderdizált kérdőíves szóbeli megkérdezés keretében. Publikációnkban részletesen elemezzük, hogy a pálinka egyes jellemzői milyen szerepet játszanak a vásárlási döntés meghozatalában, milyen tényezőcsoportok határozzák meg a pálinkavásárlás kimenetelét, a vásárlási döntési mechanizmust.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Hlédik, E., Totth, G. és Fodor, M. (2019) „A pálinkavásárlási döntést befolyásoló tényezők”, Marketing & Menedzsment, 45(2), o. 16–22. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/560 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Hungarikumok