Hogyan lehet így tervezni?

Szerzők

  • Tamás Kozák

Kulcsszavak:

makrogazdaság, üzleti érték, érzékenységelemzés

Absztrakt

Az üzleti életben a fontosnak vélt gazdasági tényezőket, körülményeket, cselekedeteket, feladatokat, információkat, célokat gyakran egy szóval nyomatékosítjuk, ez pedig a stratégia. Minden, ami életbevágó, sorsfordító, az csak stratégiai szemlélettel készített stratégiai terven alapulhat, de mi alapján jelenthetjük ki, hogy egy vállalat tervezési folyamata kiállja a kiválóság próbáját. Mi alapján mondhatjuk, hogy valóban helyes célkitűzés(eke)t követünk? Ez a cikk erre a kérdésre ad módszerbeli javaslatot, miszerint mindig az üzleti értékre gyakorolt hatást kell szem előtt tartani. A tervezési munka előkészítésének egyik „stratégiai” fontosságú eleme a makrogazdasági mutatók alakulásának hatáselemzése, erre vonatkozóan a cikk egy példát is tartalmaz.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Kozák, T. (2019) „Hogyan lehet így tervezni?”, Marketing & Menedzsment, 45(1), o. 21–25. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/577 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Stratégia, tervezés

Hasonló cikkek

<< < 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.