The “Közgáz” Brand in Historical Perspective

Authors

  • József Berács Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem

Abstract

A magyar felsőoktatásban 2000. január 1-től új időszámítás vette kezdetét. Központi kezdeményezésre, a szétaprózott intézményi struktúrát az integrációs folyamatok lezárásaként, egy kisebb létszámú intézményi hálózat váltotta fel. Sok intézmény elveszítette régi nevét és át kellett gondolnia identitását. A piaci, illetve a marketing szempontok jobb esetben is csak másodlagos szerepet játszottak. A felsőoktatás tömegszerűvé és globalizálttá válását feltételezve megnyílik a lehetőség, de egyben kényszerűség is arra, hogy az üzleti szférában használatos technikákat alkalmazzuk. A cikk a márka és a márkaérték szempontjából tárgyalja a KÖZGÁZ eddigi történetét és a jövőre nézve von le tanulságokat.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Berács, J. (2019) “The ‘Közgáz’ Brand in Historical Perspective”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(5), pp. 51–57. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1460 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix