Some characteristical problems of marketing strategy development

Authors

  • József Berács Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

A marketing mint vállalati funkció és mint szemléletmód rendszer folyamatosan változik. Ezeket a változásokat nagymértékben meghatározzák a gazdasági rendszer játékszabályai, valamint a gazdasági környezet. A szerző arra a kérdésre keresi a választ, hogy van-e értelme - és ha igen, akkor milyen területen - beszélni arról, hogy a marleting miként alkalmazkodik a változó gazdasági környezethez, a gazdasági rendszer változó szabályaihoz.
Már az is vizsgálandó, hogy önmagában az alkalmazkodás, vagy más szóval az adaptáció, értelmes kérdésfeltevés-e ebben az összefüggésben.

Downloads

Published

2019-12-10

How to Cite

Berács, J. (2019) “Some characteristical problems of marketing strategy development”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 7–13. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1537 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Marketing és strategy