Websites as tools of marketing communications for higher education institutions

Authors

  • László Komáromi SZÁMAlK Oktató és Konzultációs Központ
  • Balázs Gyenge Szent István Egyetem Marketing Intézet

Abstract

A hazai oktatási intézmények egyre inkább felismerik a marketing fontosságát és kezdik fontos feladatunknak érezni a leendő tanulók igényeinek felmérését, az intézmény arculatának kedvező megjelentetését, a marketing kommunikációs eszközök alkalmazását. Az oktatási intézmények marketing tevékenységében, a kommunikáció területén elengedhetetlen eszköz az internet, az egyetemeknek, főiskoláknak és felnőttképzéssel foglalkozó intézményeknek a világhálón történő megjelenése. A szerzők cikkükben azt tárják fel, hogy ezt a különböző oktatási intézmények milyen tartalommal és minőségben teszik meg

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Komáromi, L. and Gyenge, B. (2019) “Websites as tools of marketing communications for higher education institutions”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(2), pp. 39–46. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1586 (Accessed: 28 November 2024).

Issue

Section

Internet and marketing