The image of Hungarian and Swedish products: Results of a Budapest Survey
Abstract
A világ gazdasági fejlődésének egyik fő tendenciája a globalizálódás, a multinacionális vállalatok terjeszkedése, a nemzetközi piacok fejlődése. Az infrastruktúra javulásával, az információs forradalomban tapasztalható óriási léptékű technikai fejlődés segítségével és a sztenderdizálódással a vállalatok előtt nagyobb lehetőség nyílik a külföldi piacokra való belépésre, könnyebben tudják termékeiket más országokban is értékesíteni. Másrészről pedig a differenciálódás, a komparatív előnyökre törekvés következtében egyes országok vagy régiók szakosodnak bizonyos termékekre, ami tovább fokozza a nemzetközi kereskedelem térnyerését.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Berács, J. and Gyulavári, T. (2019) “The image of Hungarian and Swedish products: Results of a Budapest Survey”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(6), pp. 31–38. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1852 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
1999 Conference of the Hungarian Marketing Educators