The image of Hungarian and Swedish products: Results of a Budapest Survey

Authors

  • József Berács BKE Marketing Tanszék
  • Tamás Gyulavári BKE

Abstract

A világ gazdasági fejlődésének egyik fő tendenciája a globalizálódás, a multinacionális vállalatok terjeszkedése, a nemzetközi piacok fejlődése. Az infrastruktúra javulásával, az információs forradalomban tapasztalható óriási léptékű technikai fejlődés segítsé­gével és a sztenderdizálódással a vállalatok előtt nagyobb lehetőség nyílik a külföldi piacokra való belé­pésre, könnyebben tudják termékeiket más országokban is értékesíteni. Másrészről pedig a differenciáló­dás, a komparatív előnyökre törekvés következtében egyes országok vagy régiók szakosodnak bizonyos termékekre, ami tovább fokozza a nemzetközi kereskedelem térnyerését.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Berács, J. and Gyulavári, T. (2019) “The image of Hungarian and Swedish products: Results of a Budapest Survey”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(6), pp. 31–38. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1852 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

1999 Conference of the Hungarian Marketing Educators

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>