Puzzling Target Market or from Gifting a Pair of Sock to Being a Kitchen’s Devil

Authors

  • Györgyné Marosfi Univer Product Zrt.

Keywords:

Univer, márka, innováció, célcsoport, promóció

Abstract

Az Univer az egyik legismertebb magyar márka. A több mint hat évtizeddel ezelőtti cégalapítás óta a vállalat egyre növekvő ismertségnek örvend, amit elsősorban a már hungarikumnak számító magyaros ételízesítőinek - az Erős Pistának és a Piros Aranynak - köszönhet.
A cikk az Univer márka fejlődését lényegében a fogyasztók és a kereskedelem kihívásaira adott válaszok láncolataként mutathatja be. A cikk végére a jelenhez eljutva a szegmentáció és a célcsoportképzés alapján a szerző a cég különféle promóciós akcióinak tanulságait elemzi.

Downloads

Published

2019-10-08

How to Cite

Marosfi, G. (2019) “Puzzling Target Market or from Gifting a Pair of Sock to Being a Kitchen’s Devil”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 44(4), pp. 66–70. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/427 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

20th anniversary of the Hungarian Marketing Association

Similar Articles

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also start an advanced similarity search for this article.