Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Board
Contact
Current
Archives
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 38 No. 1 (2004)
Vol. 38 No. 1 (2004)
Published:
2004-01-01
Editor's letter
A márka bennünk él
Csaba Gosztonyi
3
PDF (Magyar)
Brand research
Inter-relationships: market positioning, media planning and target audience psychological traits
Ádám Babocsay
4-13
PDF (Magyar)
Brands and their consumers
A személyiség és a kapcsolatok két megközelítése, avagy hogyan gondolkodik a marketing és a lélektan a személyiségről
Angéla Márton
14-18
PDF (Magyar)
Lighting of the Black Box of like/dislike or the cognitive answer analysis in advertising research
Avagy a Kognitív Válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban kvantitatív megközelítéssel
Tamás Falus
19-20
PDF (Magyar)
Are the focus groups adequate tools of consumer insight or effective murderers of the creative ideas?
A Holsten „Öngyilkos” reklámjának fókuszcsoportos tesztje és az eredmények értelmezése
István Síklaki
21-24
PDF (Magyar)
Methodical possibilities of qualitative children research
Szilvia Czigány, Katalin Székely
25-28
PDF (Magyar)
Children and brands
Krisztina Horváth
29-32
PDF (Magyar)
M&M mix
Houndred banners please, in package
Ákos Szabó
33-40
PDF (Magyar)
Yes! Radio!
Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából IlI.
Tamás Perjés
41-51
PDF (Magyar)
The problems of suppliers from the point of view of commerce
Antal Seres
52-61
PDF (Magyar)
The role of health marketing
Tamásné Karner
62-76
PDF (Magyar)
Book review
Halász Zoltán: Étel és irodalom - Történelmi mesék és receptek, Napi Gazdaság Kiadó, 2003
Péter Osman
77
PDF (Magyar)
Alejo Jósé G. Sison: The Moral Capital of Leaders (A vezetők erkölcsi tőkéje) - Why Virtue Matters (Miért számít az erkölcsi tisztaság) Edward Elgar, 2003, angol nyelven
Péter Osman
78-80
PDF (Magyar)
Full edition
Marketing & Management 2004 / 1.
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians