Az internet hatása a vállalati gazdálkodási, ügyviteli folyamatokra
Absztrakt
Vállalatvezetőink többsége már túljutott azon a fázison, mikor kételkedve, távolból méregette az internet teremtette „új világot" és annak jelentőségéről vitatkozott. Az internet itt van, az „új gazdaság" (ha még nem is értünk egyet a szóhasználattal) működik. A nyitott, vállalkozó szellemű vállalatok és egyének mindennapjaiba berobbant, az óvatosabb, szkeptikus szereplők életébe pedig belopakodott az internet, ilyen vagy olyan formában és mértékben. Kérdés, hogyan válhatunk részeseivé, és jobb esetben alakítóivá ennek a „szép" új világnak.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Bányai, E. (2019) „Az internet hatása a vállalati gazdálkodási, ügyviteli folyamatokra”, Marketing & Menedzsment, 35(4), o. 16–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1721 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen