Csillagok háborognak

Kutatói introspekció és az introspekció egyéb formái a tudományos vita kereszttüzében

Szerzők

  • Dóra Horváth Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Ariel Zoltán Mitev Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet

Kulcsszavak:

kutatói introspekció, kvalitatív kutatás

Absztrakt

A cikk célja a mainstream marketing által támadott kutatói introspekció, valamint az introspekció egyéb formáinak bemutatása és a módszer hazai kutatói gyakorlatban való elterjesztése. Elsőként a sűrű támadásnak kitett szubjektív személyes introspekciót (kutatói introspekció) mutatjuk be, ami azt jelenti, hogy a kutató elmélkedik és elemzi a vizsgált témával kapcsolatos saját személyes élményeit, valamint ezeket egy kiterjesztett önélet- írási esszévé sűríti (Brown és Reid 1997). Ezt követően kitérünk az irányított introspekció néhány olyan megoldására, amelyeket kutatásaink során alkalmaztunk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Horváth, D. és Mitev, A. Z. (2019) „Csillagok háborognak: Kutatói introspekció és az introspekció egyéb formái a tudományos vita kereszttüzében”, Marketing & Menedzsment, 46(4), o. 4–13. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/370 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

A szerkesztő választása

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.