Advertisement ethics and self regulation in Hungary

Authors

  • Zsuzsa Fodor
  • János Fojtik PTE KTK Marketing tanszék

Abstract

Az  etika az erkölccsel foglalkozó tudomány, a görög ethos szótól származik, jelentése: szokás, erkölcs. Összefoglalóan olyan normagyűjteménynek tekinthetjük, amely az egyének magatartását szabályozza, ki erkölcs feltétele a társadalmi elfogadottság és a koherencia, amelyet a társadalom teremt meg az értétek között. Fontos kritérium az is, hogy fel tudjunk állítani valamilyen értékhierarehiát.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Fodor, Z. and Fojtik, J. (2019) “Advertisement ethics and self regulation in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(5-6), pp. 69–76. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1413 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

From the world of advertisements

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>