Study of Hungarian Consumer Attitudes to Actions and Prices

Authors

  • Krisztina Kolos Corvinus Egyetem
  • Zsófia Kenesei Corvinus Egyetem

Abstract

Az árképzés a Magyarországon tevékenykedő kiskereskedők stratégiájának központi elemévé vált az utóbbi években. Ennek racionalitását a piackutatók által feltárt és a kereskedők által tapasztalt erős árérzékenység adja. Fölmerül azonban a kérdés, hogy mennyire homogén a piac ebből a szempontból. Nyilvánvalóan van egy erősen érzékeny szegmens, de léteznek olyan vásárlók is, akik nem figyelnek az árakra. Vajon ők hányán vannak, és milyen ismérvekkel írhatóak le. Kutatásunkban ezekre a kérdésekre kívántunk választ kapni, és cikkünkben részletes leírását adjuk a valóban árérzékeny, az akcióérzékeny és az egyik eszköz iránt sem fogékony vevőknek.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Kolos, K. and Kenesei, Z. (2019) “Study of Hungarian Consumer Attitudes to Actions and Prices”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(3), pp. 40–44. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1436 (Accessed: 27 November 2024).

Issue

Section

Retailing, Purchasing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>