A magyar vásárlók akciókkal és árakkal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata

Szerzők

  • Krisztina Kolos Corvinus Egyetem
  • Zsófia Kenesei Corvinus Egyetem

Absztrakt

Az árképzés a Magyarországon tevékenykedő kiskereskedők stratégiájának központi elemévé vált az utóbbi években. Ennek racionalitását a piackutatók által feltárt és a kereskedők által tapasztalt erős árérzékenység adja. Fölmerül azonban a kérdés, hogy mennyire homogén a piac ebből a szempontból. Nyilvánvalóan van egy erősen érzékeny szegmens, de léteznek olyan vásárlók is, akik nem figyelnek az árakra. Vajon ők hányán vannak, és milyen ismérvekkel írhatóak le. Kutatásunkban ezekre a kérdésekre kívántunk választ kapni, és cikkünkben részletes leírását adjuk a valóban árérzékeny, az akcióérzékeny és az egyik eszköz iránt sem fogékony vevőknek.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Kolos, K. és Kenesei, Z. (2019) „A magyar vásárlók akciókkal és árakkal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata”, Marketing & Menedzsment, 39(3), o. 40–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1436 (Elérés: 27 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kereskedelmi marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>