A new customer segment - E-people

Authors

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék
  • Krisztián Szűcs Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

A XXI. század társadalmainak egyik új fogyasztói csoportja az e-ember, amely már Magyarországon is érzékelhető' piaci szegmenst alkot. Tettenérhető egy formálódó sajátos alcsoport az e-gyerek is. A szerzők cikkeikben arra keresik a választ, hogy melyek ezen mikro fogyasztói csoportok jellemzői, a termékgyártóknak és kereskedőknek milyen szempontokat kell figyelembe venniük az őket célzó marketingaktivitás tervezésekor.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Törőcsik, M. and Szűcs, K. (2019) “A new customer segment - E-people”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(2), pp. 64–69. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1590 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Market research at University of Pécs

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>