Some thoughts on political marketing
Abstract
A politikai marketing rendkívül széles és szerteágazó területéről itt csupán néhány szilánkot kísérelek meg felmutatni, elsősorban ahhoz kapcsolódva, miként jelentkezik e téren a költség-haszon elemzés sajátos szemléletmódja, logikája, és hogyan lehet azt itt felhasználni, azaz hogyan vezethet döntések megalapozásához.
(Lapunk állandó szerzője ezúttal nem a „szigorúan vett" szakterületének kérdéseit elemzi, de: elemez. Elfogadott módszerekre utalva, egy ma nagyon is időszerű „kérdéskört" állít vizsgálódásának középpontjába. Lapunkban, változatlanul nem kívánunk politizálni, a gondolatébresztésnek viszont helye lehet. - A szerk.)
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
Osman, P. (2019) “Some thoughts on political marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(2), pp. 67–75. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2137 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
M&M mix