A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban
Kulcsszavak:
zöldmarketing, kísérleti módszer, reklámhatásAbsztrakt
Az előadás középpontjában a zöldmarketing egy speciális esete, a reklámokban használt “zöld” érvelés hatásának vizsgálata áll. A zöldmarketing alkalmazása egyre több vállalat számára jelent valós vagy vélt előnyt a reklámozásban. A mögöttes ok, hogy a vállalatok feltételezése szerint a „zöld” érvelés pozitívan befolyásolja a fogyasztók attitűdjét a vállalat irányában. Abban az esetben azonban, ha a vállalat mást tesz, mint amit kommunikál, a zöldreklámozás pont az ellenkező hatást érheti el. Kutatásunkban annak a vizsgálatára vállalakozunk, hogy mennyiben befolyásolják a vállalatok tevékenységéről hallott valós hírek a zöldreklámok megítélését.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-04
Hogyan kell idézni
Kenesei, Z. és Bernschütz, M. (2019) „A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban”, Marketing & Menedzsment, 48(3), o. 17–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/983 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
–